HELGEN

 
Hej:) Det är otroligt mycket plugg just nu, förra veckan gjorde jag 4 prov(!) och nu på fredag har vi det sista för 7:an (so) om massmedia. Men det provet är bara 50% av bedömningen, vi ska nämligen göra en c:a tio sidor lång inlämningsuppgift med svar på frågor osv. Jag har gjort 3 sidor, men ligger väldigt bra till i min "egna" planering. Förra veckan gick jag på bio med Lisa, vi såg nya Star Treek  filmen, den var väldigt bra!
 
I lördags fyllde min bästa vän Lisa år, så jag åkte dit tidigare för att hjälpa till. Gästerna kom, vi hade jättetrevligt men när vi är ute och leker "norsk fylla" (spring c:a 7m, snurra 20 varv med huvudet mot typ ett basebollträ och sedan springa tillbaka) ramlar jag och landar jättekonstigt på tårna och jag fick jätteont. Jag lindade foten och sov över hos Lisa. Dagen efter åkte jag in till akademiska och röntgade foten, men det var väldigt lite folk så det gick snabbt. Jag hade en skada på ledkapseln (allvarlig stukning). Har inte jag haft nog med otur för en hel livstid?
 
I söndags gjorde jag en sak jag velat väldigt länge, har bilder på mobilen (bloggar från familjens dator) så det kommer upp snart!♥
 
Det var ju också mors dag igår, gjorde Cheese Cnake till mamma (kan lägga upp recept, jättegott!) Mamma fick förutom pussar, kramar och kort även ett manikyr och pedikyr-set (elektrisk) med polering, fil, luft & uv-torkning osv. Älskar dig mamma♥♥♥
 
Litet inlägg dethär..men men!:)
första bilden är inte redigerad, andra är redigerad (ändrat kontrast och vitbalans)
 
foto:jag
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback