-6 månader+snart ny kusin♥-

Hej!♥ Idag skulle jag på återbesök hos läkaren för att "bevisa" att jag kunde gå. Kan också ligga på mage, gå i trappor mm. nu! Vi träffade han som opererande mig -han var jättenöjd! Det har nu gått 4 månader sen jag opererade mig men jag skadadade mig ju en vecka innan ganska exakt. -Iallafall, jag fick reda på att det kommer ta yttligare 2 månader innan jag får börja hålla på med min älskade fotboll igen:(. Sex månader blir det alltså totalt, men kommer troligen vara tvungen att rehabliterings-träna ett bra tag framöver.Men, man ska vara positiv så jag ser det bara bra med att jag kan gå överhuvudtaget!♥
 
Till något jätteroligt nu -min kära moster som är 22 år ligger på förlossningen!♥ Hoppas verkligen att allt går bra!Isåfall kommer jag att ha en ny kusin inom ett dygn♥_♥
 
Innan vi åkte in till läkaren, svängde vi föbi Gränby ooch jag köpte gele-vax till håret, efter det åkte vi till IKEA för att handla en hylla till mitt rum och vi käkade också mat där♥
 
Långt inlägg-jag vet:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback