♥-Min stad Uppsala-

Hej!♥ idag har vi varit i Uppsala hela dagen. Anledningen till detta är att svenskan och So:n samarbetat och gett oss alla ett känt ställe i Uppsala. Jag fick Linne' trädgården. Sen fick vi några lektioner att sitta vid datorn och söka på så mycket information vi kunde hitta om just vårt ställe.
Så idag åkte vår klass in till Uppsala och gick en "rundtur i Uppsala". Vi stannade vid olika "stationer" som tex. domkyrkan, slottet, saluhallen osv.. och så fick personen som hade respektive ställe berätta och visa runt. När vi kom till Linne' trädgården var det alltså min tur, och det gick jättebra!♥
 
Efter en 3 timmars' tur i Uppsala möts alla sjuor i stadsparken där vi käkar lunch tillsammans. Mysigt!♥ Efter det tog vissa bussen hem, medans andra stannade kvar i stan, däribland jag:) Jag skulle egentligen till Rehab-gymmet och gymma lite, men det blev instält så gick omkring på stan med Lisa istället♥ Köpte en ny kalender samt ett "nagelkit", bilder på dem kommer:)
 
Nu ska jag packa skolväskan till imorgon och småfixa lite på rummet, hejdå!♥
 


Bilder från We♥it, heter byFriberg -följ mig gärna!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback