♥3 Dagar

Hej! Ledsen för dålig uppdatering, men har haft fullt upp!:) Tänkte skriva lite om vad jag gjort de tre senaste dagarna:)
 
På lördagen tog jag bussen till stan, där jag mötte Josefine (checka www.josefinesdaily.bloggspot.se ♥) och vi gick omkring på stan och hade mysigt. Själv behövde jag inget särskillt, käpte ett halsband och två andra saker, tar dem i ett senare inlägg:) Vi köpte plocksallad och satte oss nere vid fyrisån och pratade. Tog även en fikapaus vid ett konditori-mums!♥:) Sedan tog vi bussen hem till Josse och vi cyklade ut och fotade lite. Sen blev det utebio under varma filtar♥♥♥ Kom hem sent, så hann inte skriva något inlägg då♥
Bilder från dagen:
 
Glass på Landings♥
 
Marsipan-figurer♥
 
Marsipan-figurer♥
 
Filmkväll utomhus♥
 
Sallad vid fyrisån♥
 
På söndagen blev jag skjutsad till Josse igen, denna gång hade jag min cykel med. Vi cyklade till Ulva, genom bälinge, där mötte vi upp en tjej som heter Anna. Vi cyklade somsagt till ulva där vi tog en fika. Sedan fick josse en allergisk reaktion, så hon klarade inte av att cykla de 1,6 mil vi hade kvar, så hennes mamma kom och hämtade oss. Hon tog sina mediciner så hon blev bra igen, och vi satte oss och redigerade lite bilder, kollade we♥it och surfade.
 
Sedan blev jag skjutsad hem , men jag fick inte vara hemma länge, för vi skulle iväg till min farmor, så vi åkte dit:) De bor vid dalälven, så det är fullt med mygg.Man kan inte vara ute, nästa år hoppas vi att de besprutar med helikopter som de gjorde förra året! Min farbrors fru, som är utbildad frisör, var också där, och hon hade med sig sina "grejer", så hon klippte oss:)♥ Kom hem sent även då.
 
Dagg♥
 
Och till sist, måndag-idag:) Hade skolfoto idag, fick även årets första läxor haha♥ Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Vill även tillägga att jag håller på och "renoverar" bloggen, kan bli en ny design snart, vi får se♥
 
Puss och kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback