Uppdatering

Hej och förlåt för dålig uppdatering! Har verkligen inte hunnit, vi åker till sälen nästa vecka så har massor med läxor som måste göras, har gjort alla nu förutom so:n där jag ska skriva en uppsats om Tanzania, för att sedan översätta på engelska och läsa muntligt, och svenskan där jag fått en författare (Maria Gripe), och en bok jag läste ut igår (..och de vita skuggorna i skogen), och jag ska läsa ett urdrag ur boken, samt skriva ett långt reafarat (stavas?) och "sälja in" min författare till de andra i klassen.
Har helt enkelt fullt upp och mitt tangentbord måste verkligen få vila, har hunnit c:a 3 sidor till so:n nu innan inlägget, så tänkte ta och vila lite...
 
Jag har även fotograferat dop (minkusinvitaminAnton♥), ska kolla igenom bilderna imorgon på morgonen (har sovmorgon).
 
Varit på friskis&svettis och tränat, innebandy, amazing thai, varit på spirometri (lungfunktionstest) och så mycket mer jag inte orkar skriva:)
 
Nu ska jag titta lite på tv, sedan packa väskan inför imorgon♥ Tänkte även säga att jag är ganska trött på den här designen, ska kolla runt lite och se om jag hittar nån bra..:)
 
Var på stan en kväll innan julafton.. mysigt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback