2013-07-10

Hello! Vad har jag gjort den senaste tiden då? Ska försöka fatta mig kort;
 
Sovit över hos Josse, vi gick också på grönan dagen efter, trevligt!
 
 
Mobilbild, eclipse och jetline
 
 Lisa sov över hos mig, goffade i oss en B&J Cookie Dough (dööör så god!) och myste med film.
 
Har fått besök av bästa kusinvitamin Anton (1 år om en månad) med familj, gammelfaster, mormor, fam. Mattsson mfl. Jag och min lillasyster har också varit kattvakter åt Mattssons, de har två urgulliga katter vid namn Musse och Mimmi.
Jag har sommarjobbat,oljar vårat staket, och har jobbat i 6 h hittills, det tar väldgt lång tid!
 
Har också varit på bröllop, åh så vackra de var! Fotade och filmade en hel del då.
 
Tja, det har väl varit det. Lillasyster är på ridläger, och jag njuter av sommarlovet. 
 
Ni har väl inte missat att det är dam EM i fotboll? Heja Sverige!<3
 
 Josefine Öqvist, en av mina favoritspelare. Bild tagen från Google
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback