Baka baka chokladkaka ♥

 Nja, inte riktigt en chokladkaka. Har gjort en mandelkaka med rabarberkompott samt chokladtäcke m. syren blommor som dekoration (ätbara). Mums mums säger jag!

 

 
Idag gjorde jag något jag inte trodde skulle göra, jag följde med min lillasyster till hennes ridlektion (vi åkte i olika bilar och de red utomhus). Jag fotade en del bilder på henne, och hon var jätteduktig♥ Men allergin tog över och jag fick åka hem.
När jag kom tillbaka mådde jag inte tipp topp, har lyssnat på musik (pain killer!♥) och typ inte gjort något, har fortfarande problem med tårna så det blir ingen match imorgon:( Tittade sedan på Hungerhjälpen på tv, åh skulle velat vara där! Avicii=♥ .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback