Tillfälligt

Hmm, undrar vad som hände med designen igår. Har iallafall fixat ihop en enkel header nu som jag ska ha tills jag gör en ny (troligtvis sommarlovet eller nån av de lediga dagarna). Har skaffat Photoshop också, men väntar med att installera det tills jag har ominstallerat hela datorn så att allt försvinner (bilderna har jag på en hårddisk) för att göra datorn snabbare. Därför använder jag knappt några egna bilder i headern..inte heller på bloggen, eftersom jag inte kan ladda upp några nya.
 
Idag skulle jag hjälpt 99-00 igen (vi har matchfritt) men har fortfarande ont i tån så stod över. Men åkte med och kollade och de var jätteduktiga!♥
 
Nu ska jag gå och käka hemmagjord rabarberkräm!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback