Purple flower

Hej! I helgen fyllde min farfar 60 år, och veckan innan det fyllde min morfar 66 år! Har träffat mycket släkt som man inte ser så ofta, särskilt på farfars 60-års kalas. Farfar är finsk, så hans mamma, massor med sysslingar och kusiner osv. kom till Sverige, jättekul!:)
 
I helgen spelade jag också min(a) första match efter skadan! Jag spelar ju med 99/98/97 laget, men jag blev tillfrågad om jag ville köra med 01/00 också så då gjorde jag det, gick jättebra och kändes knapp i knät:)
 
 
Jag är hemma sjuk just nu, var det igår också men hade inte ork att hålla på med bloggen då. Nu har jag suttit och skickat över c:a tio bilder via mailen från min till familjens dator, samt redigerat några. Ska gå och göra lunch nu (kyckling m. pasta får det bli) så hejdå (haha, vet aldrig hur jag ska börja och sluta ett blogginlägg?)♥
 
Några bilder;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback