SMYGTITT PÅ BILDER + IDAG

Idag har varit helt okej, lasagne som lunch (mums!) och det gick bra på läxförhören osv.
 
Jag kommer vara borta nästan hela imorgon så skriver vad jag ska göra nu; på morgonen ska jag döma en fotbollsmatch (p-02) och efter det ska jag hem, fixa iordning mig och sedan åka till min morfar som fyller 66 år♥ Vi kommer troligtvis stanna där ganska länge♥
 
Om ni undrar varför jag inte bloggar så mycket och inte lägger ut så många egentagna bilder är det för att min hårddisk är helt full -jag har 11500 bilder! Datorn är så seg att jag inte kan skriva inlägg, de inlägg jag gjort de senaste gångerna har varit från mobilen. Just nu bloggar jag från familjens dator, men det blir lite konstigt med bilderna så lyckades skicka en bild över mail så här kommer en liten smygtitt (som jag redigerat) på massor med bilder jag tog för ett tag sen♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback