♥1:a December

Nu tänkte jag publicera den hemilga sak jag skrev om HÄR , en egen liten adventskalender som kommer att komma varje dag i 24 dagar, fram till julafton. Det kommer att vara som små utmaningar, eller bara en liten uppmaning, bilder, bästa julrecept osv.. :)
 
1 December/2012;
 
Första saken är ganska enkel, gör en låtlista med dina favoritlåtar (favorit jullåtar såklart)♥♥♥
 
Denna kom ganska sent, de andra kommer att vara tidsinställda♥
 
Bild tagen av mig;
 
Kolsvart ute, använde manuell éxponering och halv blixt, när jag tog denna snöade det inte så jättemycket^^♥
 
♥♥♥

Kommentarer
Nora säger:

•Last christmas ~cascada
•All i want for christmas is you ~Mariah carey

•Christmas ~Mariah Carey
•All i want for christmas is you ~Glee cast
• Back to december
M.fl. <3

Svar: Hade med alla de på min lista oxå, väldigt bra!^^ Tack för komentaren♥
Nora♥

2012-12-01 | 21:11:37
Bloggadress: http://norasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback