Hos Moster♥

Hej! Just nu är jag hos moster, lillasyster sitter och kör wii, jag sitter vid datorn:) Igår vaknade jag hos mormor, jag sov ju över där, har haft jättemysigt och vi har kört kortspel hela tiden-helt teknik-fritt haha! Har inte mobilen med mig så försök inte nå mig på den heller:) Men som sagt, är hos moster nu och har sovit där , blir faktiskt en natt till här-mys!♥ Efter tolv ska vi iväg till barnmorskan (Ullis/moster är gravid), där ska vi få följa med in och höra hjärtat på bebisen och så, hon ska föda om 30 dagar♥ Har kameran med mig, men glömde sladden så kan inte föra över några bilder, blir många när jag kommer hem imorgon!:) Vill även säga tack för komentarerna jag fått-tack tack! Blir jätteglad, fortsätt gärna med det!♥♥♥ Nu ska jag spela wii med lillasyser, hoppas ni får en bra dag!♥

Kommentarer
Mamma säger:

<3 snart får vi gosa med Lill•n :-)
Ses imorgon kram<3

Svar: ja, vi får se om det blir en han elr en hon♥
byfriberg.blogg.se

2012-07-10 | 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback