Liten Bildbomb♥

Har funderat lite, är mer än 20 bilder jag tänkt lägga upp, blir också lite långt inlägg om jag ska skriva vad jag gjort i samma inlägg, så har bestämt mig- jag gör 3 "delar" om min göteborg-resa. Kommer inte bli i ordning, börjar med liseberg♥
                                   
                                           GÖTEBORG-LISEBERG♥
BALDER♥
(i svart-vitt)
 
SPINROCK♥
 
KANONEN♥
(I loopen)
 
SLÄNG-GUNGAN♥
(i svart-vitt)
 
Det var många olika "hjul" som man kunde spela på, vår familj vann 1 stor (som de på bilden över)      "marabou-låda" vid ett "hjul"♥
 
Det var bara 5 bilder, fanns såklart många fler karuseller oxå! Liseberg är verkligen underbart, Allt är uppbyggt på gammaldags vis med gammaldags "stil", men alla saker är väldigt moderna, verkligen två världar som möts♥
 
Har börjat bli förkyld så mår inte så bra just nu, men hade tur så att jag blev sjuk när jag redan kommit hem:)♥ Nu blir det mat, grillat m. kokt potatis + go'a grönsaker till!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback