Allergisk reaktion

Hej! Kom nyss hem ifrån sjukuset; vid lunch så började det klia något vasninnigt i mitt högra öga, jag blev jättesvullen, fick sprängade huvudvärk och kunde inte öppna ögat. Mamma fick åka ifrån elins fotbollscup (de vann B-finalen-grattis!:)) och så åkte vi in till sjukhuset. Där konstaterade de att jag hade fått en krafig allergisk reaktion och sen fick jag ökade doser mediciner + några nya som jag ska ta. Det är bättre nu, kan iallafall öppna ögat litegrann:)
Ikväll blir det en lugn kväll, James Bond+ godis =myys<3
 
Blev tyvärr ett bildlöst inlägg eftersom det inte varit läge att fota idag^. Hoppas ni får en trevlig helg!<3

Kommentarer
Nora säger:

Åh stackare :( vad var du allergisk mot? <3 kram Nora

Svar: Gräs, pollen, damm, ja allt sånt :( kram
byfriberg.blogg.se

2012-06-30 | 21:33:31
Bloggadress: http://norasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback