♥Happy Halloween-i efterskott

Hej!♥ Glad halloween, scary halloween eller vad man nu ska säga, i efterskott alltså:)
Jag inledde höstlovet med en förkylning, inte den bästa starten kanske:) Men jag piggnade till och igår åkte jag hem till Lisa och vi hade ett litet Halloween-party, bara för oss och hennes bror och hans kompis:) Jag sov över där. 
 
Vi klädde ut oss, jag och Lisa var ninjor(haha!) och vi gick bus eller godis i by'n där hon bor. Vi gick bara till 5 hus, sen gick vi in och såg på en thriller/rysare, the Cabin in the Woods hette den, scary! Den tänker iallafall inte jag se igen, haha♥^^
 
Jag och Lisa hade bakat "Halloween-cupcakes" och gjort "fingrar" av marsipan, det blev jättebra!♥ Tog lite kort, har inte hunnit ladda upp dem än bara:)
 
Idag blir det att ta det luuungt, kanske fixar något på rummet, blir säkert nån film också.
 
"the Cabin in the Woods"
 
http://youtu.be/7ENUBUdFswM
 
^^klicka på länken för trailern^^
 
Bild från google
♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer
Annika säger:

Ni är inte kloka som kollar på sånna filmer ;)

2012-11-02 | 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback