♥Let the sky fall

Hej!♥ Låång bloggpaus, men har haft fullt upp! Har gjort mycket, men tänkte försöka fatta mig kort:)
I fredags var jag med på min första innebandymatch, 7 sjuka, tuffa och jobbiga månader sedan operationen. Var bara med på planen en kort stund, men man måste ju börja nån stans, right? Är iallafall överlycklig att jag kommit såhär långt. Rullstolstiden är ett minne blott!♥
På lördagen åkte jag hem till Josse (www.josefinesdaily.blogspot.com), sov över där och hade jättekul!♥
 
På söndagen var det fars dag, vi firade pappa och myste♥
 
Sen har det varit skola, mycket uppgifter som ska in nu. Har dessutom mycket läxor, men blev precis klar med dem. Nu ska jag gå och kolla på the Secret Circle, ett av de bästa programmen som går!♥ Adios
 
Har bytt design också, lite "vintrigare"♥
 
♥♥♥

Kommentarer
JJ säger:

Gillar den här designen! Den är fin och enkel!

2012-11-18 | 13:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback