♥Mot stan i snön

Snö. Älskar ordet! Blev överlycklig igår näg jag såg att snön låg kvar på backen, och det har snöat mer över natten! Skyndade mig ut och nog några bilder nyss, har även snöbilder jag tog häromkvällen , helt svart ute men man ser snöflingorna:) Har inte hunnit ladda över dem än men de kommer snart!♥
 
Idag ska hela klassen in på teater, bussen går från mig tio i nio så jag ska börja röra mig ner mot busshållplatsen snart. Efter teatern ska vi till stadsbibloteket, blev överlycklig när jag fick veta det också, ska höra om de har några böcker som inte finns på det lilla bilblotek vi har här ute. Blir troligtvis inte så många inlägg idag^^
 
HOPPAS NI FÅR EN FIN DAG!♥
 
 
"Trälampa" från mitt rum♥
Man ser kryckorna i bakgrunden -aldrig mer!
 
♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback