♥Lång helg

Hej!♥ Mår mycket bättre nu, så tänkte berätta lite om vad som hänt den senaste veckan.
I fredags "förrförra" veckan började jag få ont i halsen. Åkte hem från skolan då.
Jag fick väldigt svårt att andas under helgen. På måndagen åkte vi upp till akademiska sjukhuset, där de försökte få kontroll över min andning, eftersom jag inte kunde andas. De tog EKG, jag fick inhalera osv.  De tog även halsprov, så de såg att jag hade en "icke utvecklad halsfluss" också. Fick pencilin och vi åkte hem, har inte varit i skolan på hela den här veckan.
 
I fredags var det studiedag, så vi var lediga då. Så på torsdagskvällen åkte jag och min lillasyster hem  till min morfar, vi hade jättemysig, och jag började bli piggare. Vi var där tills igår kväll, då skjutsade han hem oss. När vi kom hem myste vi i soffan, hela familjen. Vi såg på filmerna "What to expect" och "Eagle Eye".
 
Idag kommer min morbror, samt hans fru och deras barn:)
 
Det var min senaste vecka det♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback