♥Soccer Is Life

Hej!♥ Idag började dagen med att jag käkade frukost, gjorde iordning mig, och åkte iväg på en föräldramöte (fast vi "barn" fick vara med) med mamma. Efter det åkte vi ned till kiosken där vi hade kioskpass -men det har regnat hela dagen så det var inte så många som kom dit, mest kalla kaffe-sugna föräldrar, haha:) När vårt pass var över åkte vi upp till sporthallen där damerna spelar innebandy, så vi tittade två halvlekar på dem♥
 
Något som jag tycker är jättekul är iaf. att jag kommer kunna spela innebandy, så i mitten på innebandy säsongen kommer jag förhoppningsvis vara tillbaka!♥ Jag har även lärt mig springa, så det känns som ett jättestort framsteg♥
 
Just nu sitter jag och läser bloggar, bjuder på en bild som stämmer precis, jag kommer ju vara tillbaka på planen nästa säsong♥
 

SOCCER IS LIFE we♥it
 
Vill även påpeka att jag kommer skriva om bilderna jag lägger upp är ifrån tex. we♥it, de som jag inte skrivit något under har jag själv tagit♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback