HOBBIT

Igår åkte jag och lillasyster till stan, fikade och kollade runt i affärer. Vid halv 6 hade mamma och pappa bokat bord på den italienska resturangen Trattoria Commedia, så vi gick dit. Vi åt jättegod mat, och halv 9 gick familjen vidare mot SF, där såg vi filmen Hobbit i 3D. Den var jättebra!:) Vi kom hem från bion runt tolv, somnade nästan direkt!♥
 
 
Idag har jag tränat fotboll, första gången efter knäskadan. Vi tränade i Diös-hallen, men jag kunde bara vara med på halva, har fått problem med benhinnorna. Det är troligtvis benhinne-inflamation så det blir att vila och stretcha fram till nästa innebandyträning.
 
Match-fri helg, känns ganska bra, men långtråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra, blir väl att kolla We♥it och kanska läsa nån bok♥
 
Har som ni säkert märk den "gamla vanliga" desgnen, blev problem med den andra men ska försöka fixa det!♥
 
 
De här fick följa med mig hem igår;
 
 
Vinrött skal, avtagbar nederdel//Kjell och co.
 
 
Haircuff //lindex
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback