HAPPY BIRTHDAY TO MY MOTHER!

Idag fyller min älskade mamma 37 år! Grattis grattis!<3
 
Idag har jag storstädat rummet och inte sååå förvånande, lyssnat på musik:) Mamma jobbade halvdag idag, pappa var ledig och målade huset, och jag och Elin har ju sommarlov. Såå skönt!
Igår åkte jag till stadsbibloteket, var där fram till 14.00. Älskar biblotek, så härlig stämmning! Lånade en engelsk bok, och ställde mig i kö på de jag skulle lånat egentligen:/ Hade med mig min nuvarande bok, Brott&straff, läste en hel del i den också. Efter det åkte jag till sjukgymnasten. Det gick snabbt, var över på en kvart. Ska fortsätta med samma övningar, öka på vissa osv.
 
Vid halv sex kommer det c:a 30 gäster hem för att fira mamma, och vi har bakat mycket gott, bla. kärleksmums, chokladbollar, vetekakor samt en tårta jag inte kan stava ( en tårta med maräng, grädde och jordgubbar, huuuur gott som helst!)
 
Nu ska jag börja göra mig iordning och sedan hjälpa till at bära in extra bord ock stolar:) Efter det blir det sallad till middag!
 
 
En redigerad och en inte redigerad. Ja, jag tror ni fattar vilken som är vilken;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback