SOMMARLOV

Åh, vad skönt med sommarlov! Jag slutade på onsdagskvällen (12/6), och skolavslutnings-outfiten kommer nån gång nästa vecka.
 
På onsdagskvällen åkte jag till min moster och min älskade kusin som fyller ett år om c:a två månader! Sov där i två nätter med min lillasyster, kom alltså hem igår. Rensat lite i garderoben och hoppat studsmatta:)
 
Och gissa? Jag har äntligen köpt en systemkamera! En Canon eos 600d blev det, + det nya orginalobjektivet, ett makroobjektiv samt en hel del tillbehör. Ska fota de imorgon tänkte jag (med min nuvarande kamera). Pappa har börjat fixat min dator, det är nästan helt klart nu, då kan jag äntligen börjar föra över bilder igen och fixa med ny header och kanske ny design också. Och självklart blogga ifrån den!
 
Åh, jag är säker på att det kommer bli en grym sommar, och till alla som har fått sommarlov eller snart ska få;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback